Fietscategorie: Gravel
Revolt Advanced 1
€ 3.299
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.
€ 4.399
Voor degenen die graag snel en vrij rijden op gravel, biedt deze lichte carbon fiets alle opties. Speld een nummer op en ga voor de overwinning, of plan een weekendavontuur en ontdek hoe ver je kunt gaan. Met het carbon frame, verstelbare wielbasis en interne opbergruimte voor je benodigdheden is de Revolt Advanced overal klaar voor.
Het lichte frame en de vork van Advanced-klasse carbon zorgen voor efficiënte raceprestaties en soepele controle. Een flip chip met twee posities op de achteruitval maakt het mogelijk om de wielbasis aan te passen: kort voor meer wendbaarheid of lang voor meer bandenruimte (tot 53 mm) en verbeterde stabiliteit. De zadelpen is generiek en is compatible met D-Fuse, traditionele ronde zadelpennen van 30,9 mm en een dropper seatpost.
De verlaagde staande achtervork absorbeert schokken en trillingen op allerlei soorten gravel. Het Contact SL XR D-Fuse stuur en de D-Fuse zadelpen helpen bij het gladstrijken van ruwe paden, wat de controle verbetert en vermoeidheid over lange afstanden vermindert.
De interne kabelgeleiding zorgt voor een schone opgeruimde cockpit en verbeterde aerodynamische prestaties. Een gemakkelijk toegankelijk opbergvak in de onderbuis maakt het mogelijk om gereedschap, snacks en andere benodigdheden mee te nemen. Bovendien maken extra bevestigingspunten het eenvoudig om extra tassen of spatborden te monteren. Framebeschermers op de liggende achtervork en onderbuis zorgen voor minder steenslag en dempen geluid.
Er wordt hoogwaardig ruw carbonmateriaal gebruikt om dit op maat gemaakte frame te produceren in onze eigen carbonfabriek, met een hoog stijfheid-gewichtsverhouding. De voordriehoek wordt geassembleerd en gevormd als één doorlopend stuk in een eigen fabricageproces genaamd Modified Monocoque Construction.
Een voorvork van geavanceerd carbonmateriaal met een OverDrive stuurbuis absorbeert wegshocks en trillingen en biedt extra ruimte voor banden tot 53 mm breed.
Het frame, het stuur en de stuurpen hebben poorten voor interne kabelgeleiding. De Contact AeroLight stuurpen heeft een kanaal dat de kabels naar het frame leidt, waardoor een aerodynamische cockpit ontstaat met een strak, clean uiterlijk dat geen afbreuk doet aan de makkelijke verstelbaarheid ervan.
De geometrie, wielbasis en achterbandklaring kunnen worden aangepast via twee posities in de achterwiel dropouts. Een langere wielbasis voegt stabiliteit toe en vergroot de bandklaring, terwijl een kortere wielbasis zorgt voor een snellere, meer wendbare rit.
Een naar beneden aflopende bovenbuis (van de balhoofdbuis naar de zitbuis) creëert kleinere driehoeken aan de voor- en achterzijde voor een lichtere, stijvere fiets. Het maakt het ook gemakkelijker voor rijders van alle maten om een perfecte pasvorm te hebben.
Een exclusieve D-vormige carbon zadelpen en stuur werken samen om trillingen te dempen en wegshocks te absorberen, wat resulteert in een soepele en comfortabele rijervaring.
De onderbuis bevat een geïntegreerd opbergcompartiment waarin je gemakkelijk gereedschap en sportvoeding kunt opbergen. Hierdoor hoef je geen extra tasjes e.d. mee te nemen.
Het nieuwe frameontwerp maakt het mogelijk om over te stappen van de exclusieve D-Fuse zadelpen naar een standaard ronde zadelpen van 30,9 mm. Hierdoor kunnen rijders elk type zadelpen kiezen, inclusief een verstelbare zadelpen, afhankelijk van hun rijstijl en het terrein.
Ontworpen om een nauwkeurige stuurprestatie aan de voorzijde te bieden, werken de oversized balhoofdlagers van het systeem (1 1/4” onder en 1 1/8” boven) samen met de conische stuurbuis om optimale stuurstijfheid te bieden.
Een massieve onderbuis en oversized bovenbuis werken samen om superieure laterale en torsiestijfheid aan de voorkant te bieden. De precies ontworpen, rechthoekig gevormde onderbuis zorgt voor ongekende stuurprecisie en trapkrachtoverdracht.
Een oversized bracketgebied kenmerkt zich door een volledig geïntegreerd ontwerp van 86 mm breed. Asymmetrische liggende achtervorken bieden extra stijfheid aan de aandrijfzijde en stabiliteit aan de niet-aandrijfzijde.
Deze specificaties zijn met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Specificaties, beschikbaarheid, prijzen en kleuren kunnen echter zonder vooraankondiging wijzigen.